wtorek, 30 czerwca 2015

Reston czyli wiemy na czym stoimy

Po 24 godzinach w innej strefie czasowej mogę powiedzieć,że już powoli przywykłem do tej strefy czasowej. Dzisiaj trening ogólnorozwojowy i regeneracja po podróży. Zweryfikowałem się dzisiaj i odebrałem akredytację na zawody w miejscowości Reston. Mam o tyle dobrze, że główne centrum akredytacji jest położone 400m od hali w której będę startował. Także miejsce jest mi już znane, szkoda tylko, że nie udostępniają jeszcze list startowych z rywalizacji indywidualnej. Mogę już dzisiaj oficialnie potwierdzić, że razem z Robertem Foote z Australijskiego odpowiednika PSP będziemy rywalizować w dwójce podwójnej mężczyzn bez podziału na kategorie wagowe. Robert tak jak ja jest medalistą z poprzednich Igrzysk tyle, że z kategorii wagowej OPEN i stąd pomysł byśmy razem powalczyli w dwójce. Poniżej kilka zdjęć z dzisiejszego spaceru do centrum akredytacji w Reston.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz